Ellinor

Var beredd för nu bjuder jag på en otroligt charmerande bild på mig och Ellinor, tagen den 11 juni förra året. Anledningen till detta bjudande är att Elliepie kommer hit vid halv 4. Så jag måste liksom göra ett ryck. Plocka lite, bädda lite, dammsuga lite, städa toaletten lite. Ja, du vet, det vanliga man gör innan man får gäster. Om jag hinner kanske jag slänger ihop en finfin paj som vi kan äta ikväll tillsammans med mi familia. Nej här är bilden och vi hörs förhoppningvis under dagen! :)

Nu är det jag, mina magiska städkrafter och Spotify mot världen.


Ellinor och jag i våra bästa dar.

Kramkalas.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

jag känner mig hedrad att du städar före min ankomst! pajpajpaj mums! jag har till och med tagit på mig något annat än mjukisbrallor, så nu jäklar! synd att det blåser så mkt bara .. (ja ja vet att det inte hörde dit, men jag tittade ut genom mitt fönster och såg träden nästan falla omkull! kanske inte. men nästan iaf..) just nu babblar jag bara massa strunt, och jag får nog ta å forsätta med det när jag pallrat mig hem till dig! puss!

2009-05-22 @ 14:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0