En häärlig mjukstart!

Efter sisådär två och en halv vecka var jag tillbaka i skolan. Var förberedd på en lång dag med matte, religion, spanska, tre timmars lunch och teckenspråk. Men det slutade med att vi inte hade någon spanska för våran lärare och resten av klassen är i Alicante på studieresa och våran teckenspråkslärare var sjuk, så halv 11 hade vi slutat. Lite snopet men oerhört härlig mjukstart, så nu hann jag hem till pappa för att packa lite kläder och fixa iordning mitt rum innan mamma slutar jobbet och vi ska på loppis.

Har dessutom haft dåligt samvete för att jag har vari sjuk och borta från skolan. men det löste sig fint, jag slapp analysera "Narnia: Häxan och Lejonet" i religionen och min favoritlärare Håkan lät mig göra svenskaprovet på nationalismen och förromantiken muntligt på fredag. Så det känns brabrabra!! alltsom ska lösa sig nu är spanskan och kulturhistorian. Min historielärare sa att jag inte behöver stressa med uppsatsen i historian! Härligt.

Nu ska jag packa och sedan läsa lite litteraturhistoria inför på fredag!

Kramkalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0