Detaljerdetaljer.

Fem sidor är min Marilyn Monroe-uppsats nu. 2311 ord.

Helgen har bara gått och gått. I fredags hade jag inga lektioner utan satt på en stol i hemvisten från 7.40 till 11.20, det var ju mindre skoj. Igår var jag på loppis, köpte fina, fina plåburkar och fina, fina koppar. Mormor och morfar var här och fikade och vi släckte ljuset en timme. Sen vid 22.00 så däckade jag av trötthet. Vaknade vid 11 (vintertid) och insåg att jag hade sovit i 13 timmar. Så jag åt frukost och ringde pappa som fyller år idag. Sa att jag och R inte åker ner till Gbg idag för att äta middag. Och nu sitter jag här hungrig och skriver. 18.05 är det One Tree Hill och sen är det Gossip Girl efteråt. Innan dess kan väl jag kanske vara klar med min uppsats.

Kramkalas.

PS. Någon dag ska jag ta kort på alla mina fina, fina plåtburkar. Och visa upp dom för omvärlden. Tänk om jag kan hitta plåtburkar i London! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0