"Ska bara" sa Alfons Åberg

Ja, jag borde ju plugga lite mer psykologi. "Ska bara, sa Evelina", du vet, det är jag och Alfons, vi är polare. :)

ALLMÄNT...
Namn: Evelina
Piercingar: Nej
Tatueringar: Nej, men jag vill såååååå ha en! :)
Längd: 172 cm över havet
Skostorlek: 40-41
Hårfärg: Blondblond
Är du kär i någon: Nej, jag tror inte det.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, ibland.
Tänker du på självmord: Nejnej
Tycker andra att du är attraktiv: Kanske det kanske
Vilket shampoo använder du: VO5 och Elvital och Barnängen och Gliss, beror ju lite på vilken dusch jag står i och vilket schampoo-humör jag är på.
Vilken parfym använder du: Escada's Moon Sparkle eller Ocean Lounge eller Rockin' Rio, kanske lite Elizabeth Arden Splendor eller Moschino Hippy Fizz eller en skvätt Body Shop Mandarin Orchid, det beror ju på. :P
Vad är du rädd för: Mörker, spindlar och andra insekter, att vara ofrivilligt ensam, att jag ska sluta som städerska någonstans...
Gillar du att tvätta: Nej, usch.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Inom rimliga gränser...

SENASTE...
Film du hyrde: Son of Rambow, med Jess, Anna och Kristian
Film du köpte: Moulin Rouge!
Låten du lyssnade på: Om du lämnade mig nu - Lars Winnerbäck och Miss Li
Låten du hade på hjärnan: Dansen på Sunnanö och Vi har tagit Studenten-fy fan vad vi är bra!
Låten du laddade ner: Det minns jag ej.
Personen du ringde: Freja
TV program du tittade på: How I Met Your Mother
Personen du tänkte på: Olatz

FAVORIT...
Mat: Beror på humör, som vanligt. Men hemma-grillad kycklingfilé, ceasarsallad och tzatziki slår det mesta!
Låt: Det finns inte EN favorit, bara det att jag är väldigt insnöad på You Raise Me Up sen Romeo och Julia i torsdags och sen så är Things med Robbie finfin just nu.
Sak att göra: Resaresaresa!
Sport: Badminton
Dryck: Cider är gottgott, och hallonsmoothie!
Kläder: Jeans, sjal och kofta.
Film: Oojojojoj, har mååååånga! :)
Bil: Range Rover Sport eller Cadillac Escalade... Hmm! :P

ANTAL...
Gånger du varit kär: Aldrig på riktigt!
Gånger ditt hjärta brustit: Brustit och brustit...
Hjärtan brustit på grund av dej: Inga tror jag.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ett par stycken.
Ärr du har på kroppen: Inget stort, men massa små...

SENASTE...
Bok du läste: El Choco
Personen du fick mail av: Apple
Personen du fick brev av: Någon på GR som skickade två biobiljetter som jag hade vunnit! :)
Personen du fick sms av: Amanda
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Sovmorgon, skola, psykologiplugg
Var det kul: nejnej, fast slappt.
Hur tidigt stiger du upp: 6 på vardagarna, 9-10 på helgerna.
Gillar du att slåss: Nej.
Vad ska du göra ikväll: Plugga psykologi och sooova.

Är du seriös: Inte alltid
Vad är du allergisk mot: Inget.
Var har du ont: Ingenstans just nu.
Använder du hårspray: Haha, OHJA!
Kan du stå på händer: Nej
Favorit serie: Gossip Girl

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Beror ju på till vad.
Gillar du ketchup: Beror ju på när.
Är du glad nu: Nej.
Var du glad igår: Njä.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Nej.
Vad dansar du till: Allt som är dansbat.
Stockholm är: en stor och förvirrande stad.
Göteborg är: nästan bäst!
Kan du sjunga: Enligt min omgivning! :)
Mer värt än guld: Vänskap och kärlek
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Nya Zealand och Irland
Ska bli skoj: London och Spanien
Ska inte bli skoj: Att ha psykologiprov
Sparar till: Spanien
Väntar på: Sommarlov!!
Pålägg som gäller: Skinka
Dagens dryck: Te, kallt.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tycker att du är en attraktiv människa med god parfym som inte kommer sluta som städerska <3

2009-06-09 @ 14:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0