Romeo och Julia <3

Ja, jag satt där på första raden med Freja brevid. Om jag lutade mig lite framåt och sträckte ut handen kunde jag klappa några av orkestermedlemmarna på huvudet. Sen stod dirigenten och viftade för kung och fosterland några meter åt höger, och det var så häftigt att se! :D Om jag sen ska berätta om själva musikalen har jag inget dåligt att säga förutom att balkongscenen var borttagen. Usch. Och det var lite för lite kärlek. Men, men, men!!! När Peter Johansson (Romeo) sjöng "You Raise Me Up" fick jag gåshud och började gråta, det var så vackert och fint och det finns en del i låten där han först tar i en gång, och då blir man så upprymd och glad över att det var ett så superbra itagande innan man inser, nej, det kommer faktiskt en gång till och då tar han i ännu mer!!! "You Raise Me Up" var min höjdpunkt. Peter Johansson också för den delen, för han är snygg! Egentligen är han bara snygg, men att han sen sjunger som en gud gör att han blir jäkligt snygg! det enda som gör mig lite små besviken är att han inte längre spelar i Queen-musikalen "We Will Rock You!" som jag ska se i London den 8:e juli... Men, jag ska ju på MUSIKAL i LONDON!! Man kan ju inte få allt.

Kramkalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0