Jag saknar tiden då man var dukbarn och tuggade på Hawaii-lypsylet för att det luktade ananas.

Och här sitter jag, lite halvt utanför sängen. Vi ska snart fira midsommar med potatissallad, grill och kladdkaka. Vi är så himla traditionella i min familj! :)

Jag hade verkligen något jättebra att skriva. Men det liksom föll bort påvägen från startsidan och hit...

Nej, jag slänger sillen och köttbullarna i väggen samtidigt som jag verkligen, verkligen vill se på tv-avsnitten av "Eva & Adam" och saknar dagis och att vara DUKBARN och när man på utestunden åkte trehjuling och tuggade på Hawaii-lypsylet för att om det luktar ananas, så borde det smaka ananas.... Men "Eva & Adam" finns säkert på YouTube, Hawaii-lypsylet finns säkert fortfarande och DUKBARN kan jag vara hemma!

Glad Midsommar!

Kramkalas.

Kommentarer
Postat av: lisa

lätt att london vinner! hoppas du haft en fin midsommar kram

2009-06-20 @ 16:38:22
URL: http://youshinelikeastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0