Det är sjukt att det är sommarlov om två dagar.

Det är ju inte riktigt klokt att jag bara har två dagar kvar som Kultur 2:a. Sen går jag i trean. 3:an!! Idag ska jag ha min sista lektion i Kulturhistoria, det känns underbart skönt för det har varit en jobbig kurs, men sen känns det även lite tråkigt för det har varit så himla roligt och jag har lärt mig ofantligt mycket. Idag, kära vänner, är även dagen jag har väntat på hur länge som helst, idag är dagen då jag har min sista spanskalektion! Jag avslutar sex års, varav två rikigt hemska år, spanska med ett svagt G och meritpoäng, jag är helnöjd! :)

Sen ska jag hem och råplugga psykologi. Stress, Behov och Det Biologiska Perspektivet.
Innan dess ska jag rensa skåp, inte så smidigt tänkt där att man måste ta hem allt under lovet.

Kramkalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0