Ännu ett smäktande inlägg från min sida!

Jag vill ha förmågan att skriva långa (eller korta!?) betydande blogginlägg. Jag vill ha förmågan att få folk att vilja fortsätta läsa, att besöka min blogg varje dag pga. hunger efter nya inlägg från moi. Men istället sitter jag här och är, som jag skrev sist, hysteriskt frestad av att trycka på backspace-knappen och radera allt jag nyss skrivit.

Men jag ska inte radera. Jag ska berätta att Freja var här och vi åt god mat tittade på Pearl Harbor och Grease tills fyra på morgonen då vi inte var trötta någonstans men kände att vi var tvugna att gå och lägga oss eftersom att solen höll på att gå upp. Och, om jag hade försökt att vara vaken i 2½ timma till så hade jag varit vaken ett dygn. Ett konstigt dygn... Jaja.

Men Freja var här igår, Ellie var här idag. ELLIE HAR TAGIT KÖRKORT! GRATTISGRATTISGRATTIS! Och jag har bränt mig på ryggen och i knävecken. Myyyyyysigt!

Kramkalas.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tryck inte på backspace! Jag gillar dina inlägg:D

2009-06-28 @ 12:53:29
Postat av: Ida

Hej! Tack, vad du är snäll! Och jag ville också aupaira på Irland när jag var i din ålder. Enda rådet jag kan ge dig är att våga åka! :)

KRAM!

2009-06-28 @ 13:54:07
URL: http://idablue.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0