Vad är en bal på slottet...?

Dagen har varit förvånansvärt frukstansvärt bra. Våran teckenspråkslärare var sjuk, vikarien var också sjuk. Så 8:15 satt jag och Anna på varsin stol och visste inte riktigt vad vi skulle göra i tre timmar, ända tills 11:25 då svenskan började.
Men det löste sig. Skolkataloger och ipods. Tack. Sen åt vi lunch med Oskar, Richard och Lollo, trevligt.

Ikväll ska jag bege mig upp för de tre backarna och hem till Elliepie (Glödande Pennan). Hon slutar vid halv fyra så jag ska ringa och se om jag ska ta med mig något, vi ska tydligen äta pizza. Blir väl en del Facebook och MSN om jag får gissa... Hehe.

Nej, nu är det nog med ointeressantheter för denna gången.

Kramkalas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0