the BIG change.

Så har jag lullat bort ännu en dyrbar lördag.
Jag förstår inte vad det är med mig. Tiden bara går och går och jag har ingen aning någonstans om vad jag har gjort under dagen. Jag vet bara att det är söndag imorgon och att jag verkligen måste plugga Naturkunskap om jag ens ska ha chans till godkänt...

Jag måste ta tag i mitt liv nu. Ja, visst låter det dramatiskt? Planera och prioritera. För när jag tänker efter så sitter ett MVG sååå himla mycket bättre än en kväll framför TVn. Jag har insett att jag även blir nerdragen i surdegen av min omgivning som klagar på allt. Det smittar. Tycker någon annan att en uppgift är ett helvete, så visst fan tycker jag det också. Men hur svår kan det vara egentligen??

Jag har...
Naturkunskap
Spanska
Kulturhistoria

Innan vecka 7. Så det är vad jag måste satsa på.
Så kära TV, jag är försoffad. Så jag tar en paus, satsar på MVG och har världens underbaraste vår.

Kramkalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0