Au-Pair!?

Andra halvan av gymnasiet sparkas igång imorgon runt nio. Jag har inte så mycket att säga om det...

Min dag började däremot klockan 6:01 då min klocka ringde. (För att vara i fas imorgon så offrade jag min sista jullovssovmorgon.) Så jag ramlade ur sängen och tvättade ansiktet med iskallt vatten. Sen dess har jag varit på topp!
Jag har plockat ur diskmaskinen, ätit frukost, lunch... Sen har jag funderat på vad jag ska göra efter gymnasiet. Funderade gjorde jag i sisådär fyra timmar. Jag kom fram till saker och ting. Det är trots allt ett år kvar tills jag seriöst måste börja fundera på vad jag vill göra med mitt liv. Men jag vill åka iväg som Au-Pair i ett år eller så.

Jag tänkte att julen är ju slut. Kaputt liksom. Så bloggen ska färgas rosa. Mums.

Kramkalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0