Ett jäkla snyggt litet får om jag får säga det själv... Bää!

Det ser mer ut som en kanin. Fåret alltså. Hittills är allt det äger och har ett huvud fyllt med "det-som-man-fyller-grejer-med-och-som-typ-ser-ut-som-massa-massa-tunna-små-plaststrån-som-ska-likna-typ-bomull", det kanske heter vadd? Eller stoppning? Iallafall, sen har den ett ansikte, två streck till ögon, en näsa och en liten mun, och ett öra. Den blev brun och rosa... Jag hade inget spännande vitt garn. Så jag insåg att om jag nu gör den i lite udda, ofåriga färger så kan jag ju göra fler får i ofåriga färger så blir dom en hel familj med ofåriga får. Och då blir inte den jag håller på med nu så himla ensam i flocken, typ ett svart får. Ojojoj, nu var jag rolig!

Nej, jag ska nog ta mig en banan.
Sen ska min skönhet få en kropp. Ja, fåret alltså!

Kramkalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0