Jag är verkligen inte redo...

Genom mitt öppna fönster sveper en doft av grillkol och kött. Det ger mig sommarkänslor så det står härliga till! Men detta var egenligen bara ett sidospår och en enkel inledning. Det jag egentligen tänkte berätta när jag bestämde mig för att logga in och slänga iväg ett inlägg var följande...

Visst är det konstigt, jag vill flytta hemifrån enbart för att få något eget att pyssla om och inreda, men när jag föreställer mig mitt nya och alldeles egna hem så är det något som saknas. Allt jag ser är ett kök och en hall. En vit hall med en såndär brun lägenhetsdörr med titthål och finafina krokar på väggen. Men jag ser såklart hallen innifrån lägenheten, med köket åt vänster. Köket är vitt, tror jag. Ett runt bord, tre-fyra stolar. Ljusrosa golv eller tak, för det har dom på Prickig Katt och det är så hemskans snyggt! På väggen vid det runda bordet sitter det vita trähylloroch där står alla mina plåtburkar. Mina oerhört fina plåtburkar. Visst låter det konstigt? Kanske inte, men det är allt jag ser. Jag är verkligen inte redo för att flytta hemifrån.

Kramkalas.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0