Ledighet

Det känns så skönt med påsklov. Och jag inviger det med att idag hjälpa pappa bygga altanen och imorgon träffa Jess och se Australia! Jag kan inte sluta tänka på hur roligt vi hade det igårkväll, jag och Anna hade gått för att köpa pizza samtidigt som Amanda och Johanna begav sig till kyrkan och när vi kom tillbaka hem till Anna undrade vi vems cykel det var som stod utanför men tänkte inte mer på det. Sen när vi snubblar in gapskrattandes genom ytterdörren får vi syn på Richard. Han hade sagt att han skulle komma men vi trodde verkligen inte att han skulle göra det, så det var en glad överraskning. :) Så vi åt pizza och tittade på Sweet Home Alabama. Mys.

Nej, du kanske undrar varför jag är vaken 8.26 på en lördagsmorgon. Äsch.

Kramkalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0