Cleaning the whole way home

Godeftermiddag kära vänner. Min dag har varit busybusy, skola mellan 8 och 11.10, därefter begav vi oss till matsalen för lunch, potatisgratäng var det som serverades. När lunchen var tuggad och svald drog jag och Amanda till trimhallen där vi brände kalorier, efteråt var det bara att sätta sig på cykeln och börja trampa, uppåt, hemåt. Sen låg jag en stund på vardagsrumsgolvet i ren utmattning innan jag tog mig en macka med ost och spatserade upp till mitt rum där jag fortfarande befinner mig.

Om två minuter ska jag sätta igång med att städa mitt lilla kyffe. Papper ska slängas, sminkfläckar ska torkas, damm ska dammas, golvet ska sugas och saker ska plockas. Så jag säger hej och välkommen till Timo Räisänen!

Kramkalas. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för en trevlig träningstimme(?) :D Du är grym! :>

2009-04-24 @ 16:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0