Världens obetydligaste inlägg

Det var film för hela slanten igår. Hemmakväll hade erbjudande, "5 filmer för 100:-" Perfekt tänkte vi och irrade omkring inne i lokalen en stund. Vi tog tre att se på tillsammans och sedan varsinn att se när vi vill liksom. Jag valde en av de ultimata tjejfilmerna "Prinsen och jag 2", Jessica tog "Mary Poppins", tilsammans valde vi "Footloose", "Cast Away" och "Jakten på Lycka", den sista har vi inte sett än, den ska vi se i eftermiddag!

Men detta är vad jag har att säga just nu. Förutom filmerna har jag ett enormt behov av att få åka någonstans och gå i affärer. Men jag har ingen som är villig att erbjuda sig att ta med mig till ett sådant ställe. Så istället sitter jag här och ugglar. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0