Pagrotsky i min cykelkorg

Jag och Freja drog till varmare breddgrader idag. Om jag ska säga det mer exakt så kastade vi oss på spårvagnen till Korsvägen och spenderade dagen på Bokmässan! Det var en fantastiskt trevlig dag. Köpte med mig två böcker hem och jävlar i min låda vad jag är nöjd!

Leila Lindholm's "A Piece of Cake" och kompisboken "Bibeln, en bok om mina vänner" från Nicotext.
Vi hade även kändisräkning, Freja och jag.

Göran Hägglund (Kändis och kändis, äsch, han borde inte räknas...)
Bert Karlsson (Bert Karlsson...)
Jonas Hassen Khemiri (Ett öga rött, ganska snygg, hade snygg väska, grön tröja och var lång.)
Linda Skugge (Bara allmänt känd som person för mig, drack festis.)
Kajsa Ingemarsson (Fanns i X antal exemplar hemma hos H i Spanien, hade lila byxor.)
Joanna Rubin Dranger (Fröken Märkvärdig och Karriären, Freja bad om autograf, inte jag.)
Mårten Sandén (Petrini Deckarna, mycket stelare än man hade trott men med färgglad slips!)
Marcus Samuelsson (Kändiskock som äger restaurangen Aquavit i New York, lagade mat med Steffo brevid)
Leif Mannerström (Ointeressant kock som skymtade förbi i ögonvrån.)
Jens Lapidus (Signerade böcker, och var rätt så snygg.)
Alexandra Zazzi (Längre än jag trodde, faktiskt...)
Mark Levengood (Hade kostym och gympaskor, slitna.)
Claes Eriksson (Krockade med min axel, och sa ursäkta. )
Ernst Billgren (Hade grå kavaj med gröna detaljer)
Steffo Thörnquist (Intervjuade Marcus Samuelsson, i guldväst, verkade oerhört trevlig.)
Leig Pagrotsky (Stod lite ensam och kort, lyssnade på några som sjöng om kanoner. Väldigt kort... Typ så att man kan ha honom i cykelkorgen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0