Jag, gjord av pengar?

Åh, jag såg en underbar bakskål och cup-mått på Syster Lycklig's webshop och den enda tanken som studsade fram och tillbaka i mitt huvud var "Har jag råd med detta? Nej, det har jag inte..." och nu är jag jobbigt irriterad på att jag inte är gjord av pengar. Usch. Jag vill ju vara gjord av pengar. Jag vill kunna köpa allt jag vill ha och lite till. Jag vill kunna göra allt jag vill, gå på alla konserter, musikaler och filmer jag vill gå på, köpa alla tesorter jag vill smaka på, fina koppar jag vill dricka ur, plåtburkar att titta på och värsta fantstiska lägenheten med bästa utsikten att bo i, jag vill kunna ge bort fyverkerier i födelsedagspresent till folk jag tycker om. Vad jobbigt att jag inte är gjord av pengar.



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Söta lilla gris!

Vem önskar inte att man var gjord av pengar!

Åtminstone en dag eller två eller tre eller...

Drömma kostar ju i alla fall inget. Du får vänta och se vad tomten kommer med.

Vi ses i morgon.

Puss och kram

2008-09-22 @ 21:55:45
URL: http://www.loppanpaberget.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0