Jag är lite lätt rörig...

Allt rörde ihop sig så här på kvällningen.
Nadde's jobb sa åt henne att jobba på fredagkväll. Ja, det sabbar ju inte alls våra kalasplaner!!!
Hon ska försöka byta bort tiden och vi båda smsar som galningar till alla inbjudna och säger att kalaset kanske är ändrat till lördag istället. Men vi hoppas på det bästa och hoppas på att det går att byta den! :)

Jag själv är lite mosig i huvudet. Ska ta och lägga mig, i mitt förhoppningsvis kalla rum, under duntäcket och bli sådär härligt kall om näsan jag berättade om. Kanske ska jag läsa lite genom-tråkig-Engelska-B-bok eller ska jag satsa på en ny bok från min välfyllda och färgsorterade(!) bokhylla. Ja, istället för bokstavsordning så står dom i författar- och färgordning. Vi kan ju säga såhär, ca. 63% av mina pocketar(?) är rosa eller har en antydan till en berättelse om en kvinna, tjej, dam, kärring, flicka... Det lät fel... En kvinna vars största problem är att killen är 1. otrogen. 2. obefintlig 3. fantastisk. Dessutom söker hon det där toppjobbet som man bara drömmer om. Hon funderar dessutom på att dumpa den nuvarande underbara pojkvännen för en annan lite mystisk och spännande kille i sina värsta... bästa dar.
Så nu har du en översikt av min bokhylla. Lite sådär lätt rosa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0