From LW to ???

Jag har fullkomligt ramlat och snubblat rakt in i Lars Winnerbäck-träsket igen. Det bästa med att ha gjort det är att mobilen inte längre är tom på låtar och jag har något att grubbla över. Låten som gjorde att Lars Winnerbäck blev min favorit var Söndermarken och frasen "Nyponbuskar, nyponbuskar, hela vägen nyponbuskar, ser jag när jag blundar och någonstans där så blev jag den jag är nu." Det är något speciellt liksom. Kan inte sätta fingret på vad det är, men något finns där, som ett hemligt litet meddelande. Nu är ju detta bara mitt perspektiv. Och jag är lite som jag är, har lite svårt för att vara djup och ha bra åsikter om viktiga saker som politik och presidenter. Och där är ännu en sak jag grubblar över, varför kan alla så hemskt mycket om politik och presidenter?

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0