Oj, min hjärna är på semester.

Jag ska ha värsta julgrejen. En bild på ett jultecken hela december fram till julafton.
Bloggen kommer säkert få en lätt chock när jag publicerar en bild om dagen, istället för typ 2 i månaden som jag gör nu. Men så på lördag/söndag någon gång ska "Hello Euphoria" få se på andra bullar!

Jag har under det senaste halvåret, kanske lite längre, insett att Lars Winnerbäck är ett geni. Jag tänkte precis skriva "Varje låt är som vacker musik för mina öron". Men insåg snabbt att det kanske inte var det bästa sättet att beskriva på. Eller så var det det! :)

Jag känner mig helt blank i hela hjärnan. Inget vettigt att skriva utan bara massa svammel om Winnerbäck och julen.

Jag ska nog titta på tv nu. Kanske finns det något program med teckenspråk, jag har ju prov på fredag.

Nej, har du läst detta inlägget utan att tänka "Fan, vad hon är tråkig!" så är det nästan så att jag vill be dig tänka om. För jag känner mig extremt tråkig och rätt löjlig. Usch vilket inlägg.

Hej.

Kommentarer
Postat av: T H E R R E fotoblogg

Ja, det känns som om en del önskar helt orealistiska saker :o Eller så är de bara jävligt bortskämda... ;)

2008-11-27 @ 06:17:04
URL: http://therre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0