Onsdag, 25/6

Jobb idag som vanligt, det var roligt som vanligt och jag är trött som vanligt!

Vad som inte är vanligt är att det är varmt ute. Det räcker med kofta! Och för första gången på typ en vecka och lite till har jag använt mina solglasögon! Efter jobbet drog jag och Hanna till Vinden för att shoppa second hand. Jag köpte två böcker. Forrest Gump (Jag var precis påväg att skriva Harrison Ford istället...) och en av Joanne Harris (Hon som skrivit Chocolat.)

Nu funderar jag på att kolla hur mycket pengar jag har på mitt konto, sedan skapa ett konto på Adlibris och köpa Martina Haags nya "I en annan del av Bromma".

Jaja, kanske mat först. Pastasallad med pesto och bacon blir det!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var halva priset på allt, kul att ha halva priset på nåt som redan är så billigt. Köpte ett par tofflor för 25 spänn som jag har använt hela sommaren, men som tyvärr har gett mig en del skavsår som kompensation för priset

2008-08-20 @ 11:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0