Torsdag, 31/7

Äntligen, äntligen, äntligen hemma igen!

Resan gick bra, blev stoppad i säkerhetskontrollen i Köpenhamn för att jag hade glömt av en vattenflaska i handbagaget.

Från Tax-Free'n fick jag med mig lite choklad, Escada's Moon Sparkle, läppglans och en mascara åt min mamms.

Inatt sov jag hos mormor och morfar som hämtade mig på flygplatsen igår kväll.
Pappa kom och hämtade mig vid halv två och nu sitter jag här hemma i lilla Alingsås och är trött men överlycklig för att vara hemma igen!

Visst var Spanien roligt. Men inte lika roligt som för två år sedan.
Jag hade tråkigt den sista veckan och tror nog att jag hade det den andra också.
Jag är absolut inte sugen på att åka tillbaka. Nästa sommar vill jag göra något annat, Irland eller Danmark för ovanlighetens skull. Nej, jag tror att jag är färdig med Spanien för ett par år.
Jag tror inte att det blir mer Spanien för att passa barn inte... Semester på riktigt isåfall!!

Jag ska gå och samtala med min bror.
Har ju saknat honom under dessa tre veckorna, vi måste ju tjafsa och bråka lite nu! :P

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0