Torsdag, 24/7

Imorgon ar det fodelsedag for min del.

Vi ska till Hendaye, Frankrike och ga pa restaurang. Sen ska jag fa att par spinningbyxor av Helena.

Ikvall ar det spinning for sista gangen antar jag. Beror pa om det blir en sista gang pa tisdag eller om det blir fel tid i manaden for mig.

Igar var det typ arets varmaste dag, jag har odlat brannan!
Idag ar det molningt och det hanger aska i luften. Alltsa blixtar och dunder, inte det som kommer av eld som brunnit och slocknat.

Jag har fatt en del myggbett. Och ett konstigt bett under overarmen. Borjade som ett vanligt myggbett, blev sedan svullet och hart med en diameter pa en sisadar 9-10 cm. Sen gick svullnaden ner och det var flammigt och rott och kliade som sjutton. Josema hade tre losningar pa vad som har bitit mig:

1. Medusa, nagon havsvarelse
2. Spindel
3. Flygmyra

Nu ar det bara lite lite rott men det kliar fortfarande...
Ack, vad ska det bli av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0