Tisdag, 8/7 - Sista inlägget från Suecia.

Detta blir sista inlägget från svensk mark under juli.

Landar 12:10 i Biarritz imorgon.



Jag börjar känna att fjärilarna dansar polka i magen, jag har lustigt nog huvudvärk idag igen men jag är såååå förberedd.

Helenas halvsyster och hennes barn är där nere nu och åker hem på torsdag, så då får jag ju träffa dom igen.
Det ska bli sjukt roligt och sjukt spännande. (Inte att träffa hennes halvsyster utan att åka!) Firar födelsedag där den 25:e juli och det blir andra gången jag fyller år på spanska. Fyllde även 14 där nere för några år sedan.

Nej, kära vänner. Nu ses vi inte innan juli blir augusti!
Men jag ska hålla bloggen uppdaterad så gott det går, speciellt för mammas skull.
Medans jag och lillebror glassar på varsitt håll i Spanien, måste ju någon av oss underhålla henne här hemma genom trevliga texter som denna. :)

Nu ska jag försöka sova (yeah right!? som om jag kommer kunna somna!?) och 4:20 ringer mitt alarm.
4:50 ska vi sitta i bilen påväg till Landvetter.

Nu är det verkligen på riktigt. Det är så nära att om jag sträcker ut armen tillräckligt långt kan jag ta på det. Gaah! :D

Om ni vill något så kan ni ringa mellan 4:25 och 5:15 inatt!
Puss och kram!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0