Tisdag, 1/7

Om 8 dagar sitter jag där. I Spanien...

Vi var på stan idag, jag, min bror och pappa.
Första gången pappa var på stan på typ 100 år. Inte så att han suttit hemma och ugglat de senaste decenniet utan han bor ju halvtid i Göteborg så det blir hellre den stan än denna stan. Jaja, bror min fick ett par skor och medans han provade vandrade jag omkring i affären. och vad ser jag om inte ett par skor i min smak. Jag provade dom och vi var som gjorda för varandra. Jag och R gick ut från Team Sportia med varsitt par Etnies, jag ett par svarta/lila Bernie och han ett par svarta/vita Fakie. Jag hittade också en Spanien tröja för 50:- som jag var tvungen att ha. Tänk att komma ner med den! Alla kommer älska den blonda tjejen i España-tröjan. :)

Jobbade idag, och för första gången behövde barnen inte tröjor, regnkläder och stövlar. Jag behövde inte regnkläder!

Ikväll är det Allsång. Magnus Uggla är ju med.
Nej, jag ska ta och ringa mamma och sedan packa innan vi ska äta. Det blir grillat kött!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan, jag och mina två kompisar ska flytta till Spanien, en stad som heter Cullera, cirka 30-40 minuter från Valencia.. Vart i Spanien ska du till?

2008-07-01 @ 22:21:11
URL: http://annaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0