Onsdag, 16/7

Nu har jag varit har i en vecka!

Ja, bilder kommer nar jag har tid att lagga upp dom!

Det var pumpmusik pa spinningen igar och det var ju en ny larare och det var inte lika jobbigt med hans ovningar.
Men det fanns en matare pa cykeln och under en timma cyklade jag 20,3 km. Det var val anda bra?
Det hangde svett droppar i haret... ^^

Idag har det varit en lugn dag och Johnny Depp gick bra!

Jag har introducerat Krabbelurer for den spanska-familjen idag.
Ska gora dom till lunch nagon dag sa ska vi se vad dom tycker om dom!

Puss och Kram

Snart bar det av till poolen i Miramar med Helena och Olatz och sedan ska vi handla.

Mamma, dom har aldrig atit Tacos!! Det ska vi ata imorgon till middag. :)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hello min lilla spinning-Babe!



Herregud va skönt att du har kommit till Espania så dom får lite riktig mat!

Tänk vad dom kommer att sakna dina kulinariska rätter.

Svettpärlor...måste varit något nytt för dig ;o)

Skämt å sido, jag tycker du är jätte duktig!

Har precis varit ute i fukten och plockat hallon, dom växer så jag hinner inte med. 2 glasslådor och en yougurt-spann, de du!

Må så gott så länge så hörs vi snart igen.



Älskar dig! Puss & Kram

Mamma

2008-07-16 @ 18:13:34
Postat av: Ellie

hejhej! :)

ja tänkte att ja skulle kunna svara på ditt sms här ist, visste inte om de blir dyrt å sms:a, snål som jag är :P hehe

idag e de ganska ok väder, blåsigt men sol :) tänkte att ja ska ta en promenix runt bryngenäs, har inget annat å göra idag nämligen :P

det låter underbart i spanien :) saknar dig! tror att ja ska tröst baka lite chokladmuffins hehe

hörs snart hoppas jag :P pusspuss <33

2008-07-17 @ 12:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0