Mandag, 28/7

Ojoj, sen i torsdags har det hant en hel del.

Men...

Fredag:
Fodelsedag, fick spinnigbyxor och armband i present.
Det var tavlingar pa Tin-Tin-Klubben pa formiddagen. Lucas vann hela skiten i sin aldersgrupp och Clara kom tvaa i sin. Sen akte vi till Hendaye och at lunch och sedan tillbaks till Hondarribia och pollen i Miramar. Pa kvallen var det fest, Santiago och vi tittade pa La Kutxa. En tjej gar med en kista pa huvudet och ska sedan snurra manga varv for da far fiskarna i byn mycket fisk. Det var en okej fodelsedag. Inte bra inte dalig, bara okej.

Lordag:
Jag och Helena akte in till San Sebastian och shoppade. Jag fick med mig en vaska, en sjal och ett solpuder hem, Helena kopte sin femte klanning pa tva veckor och lite annat. Pa kvallen var vi i Miramar, bara solning for mig denna gangen pga, en vantad handelse. :P

Sondag:
Josema och tre kompisar simmade en tavling, fran en by till Zarautz, som vi var i. Nar de gatt i mal. Josema och hans kompis som hette Ander kom allra sist av 3000 deltagare. Sen at vi och hans tre kompisars familjer, sammanlagt var vi 21 personer, lunch. Och sedan gick vi ner till stranden i Zarautz. Vid nio var vi hemma och stupade i sang.

Idag:
Jag har hunnit med en spanska lektion och tva vandor inne pa Super BM.
Ska ringa till min mamms nu och se om det inte ar upptaget langre...

Puss och kram

Det kanns sa fantastiskt bra att jag aker pa onsdag, men det vagar jag inte saga till H.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Gott, lilla gris, att du är på väg hem!

Vi saknar dig! Antar att vi ses på lördag eller söndag. Guuuuud vad jag ser fram emot alla presenter ;o). Skojja lite bara...

Vi håller som bäst på att packa och det känns ju helt underbart i den här värmen...allra mest ser jag fram emot att få dra på mig skinnstället i morgon. Herregud, man kommer väl att se ut som ett russin när man får av sig det i morgon eftermiddag.

Nä, dags att fortsätta!

Ses snart! Hoppas du får en bra resa.

Älskar dig! Mamma





2008-07-28 @ 18:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0