Mandag, 21/7

Manga dagar har gatt sedan jag sist lamnade spar av overlevnad har.

Fredagen flot pa som vanligt och pa lordag akte jag och Helena till San Sebstian. Jag kopte en klanning och ett par korta pyjamasbyxor. Eller byxor, typ korta shorts...
Pa eftermiddagen akte vi till Hendaye, Frankrike for att Lucas, Clara och Josema skulle surfa.
Kvallen spenderade vi med att titta pa "Kalle Blomkvist och Rasmus".

Igar var vi pa ett vetenskapsmuseum i San Sebastian hela dagen for att det var sa trakigt vader.
Sa jag slog museumrekord tror jag. 6 timmar...
Pa kvallen sag jag och Helena pa "Livet ar en schlager".

Lucas ar sjukt jobbig nufortiden... Lyssnar inte pa nagon, skrammer Olatz sa hon borjar grata, skriker och ropar hela tiden. Och jag orkar inte vara trevlig mot honom hela tiden langre...

Igar nar vi var pa museumet kunde man skicka "Luftfax" och da fick jag tva fax av Clara dar det stod "Jag elskar dei Evelina." och "Du ar sa snel med mei Evelina."

Helena ar och handlar nu och jag ar hemma med hela bunten.
Lucas orkar jag inte bry mig om just nu. Han stjal kakor ur skapen och ar otrevlig.
Olatz kollar pa Dumbo och Clara leker med en kompis.

I eftermiddag blir det Miramar for att bada i poolen och imorgon ar det spinning...

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hello my Babe...



Idag har vi fått tillökning i familjen! Vi har blivit med husvagn, igen...

Vi har fissat och fejat hela kvällen. En Adria från -87. Blev lite dyrare än vi tänkt oss, men så mycket vi fick för dom pengarna. Känns fräsch och riktigt modern. Skall nog sy lite nya gardiner och några kuddar tror jag.

Vi åker nog till Tommy någon dag eller två och sover i den istället för båten. Fiska och sola lite kanske, för man har lovat lite bättre väder i slutet av veckan.

Kanske åker vi en sväng till Hökensås till helgen, vi får se. Mysigt är det i alla fall att ha vagn igen. Hoppas du kan åka med någon gång.

Låter inget vidare med Lucas trotsighet men det är ju inte du som skall uppfostra honom och du har all rätt att säga till honom om han är uppkäftig mot dig. Det tror jag Helena uppskattar.

Nej, nu skall jag sätta mig i soffan en liten stund innan jag faller ner på kudden.

Massor av kramar från MAMMA.

Jag älskar dig!

2008-07-21 @ 23:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0