Snus, släktträff... All bad things begins with an S. Almost...

Nu är håret kort. Eller kort. Ja, kortare har jag inte haft sen förskolan.
Min plattång är hämtad hos mamma, och jag funderar på att platta imorgon samtidigt som jag är oerhört sugen på att locka det! We'll see.

Vi åker imorgon vid 10. Jag är verkligen inte på humör.
64 personer! Sextiofyra... Nej tack.

Jag har dessutom bloggtorka från alla möjliga håll och kanter.
Från mina skrivande och briljanta fingrar, från min hjärna som bara är lite sömnig och från läsare.
På läsfronten är det torrt som snus. (Egentligen tycker jag att snus ser väldigt fuktigt ut. Inte alls torrt som snus liksom, utan mer som malet kaffe och något som håller ihop det till en massa.)


Kommentarer
Postat av: Mikke

Sander, Stella, Semlor, Skellefteå AIK och solsken. Åh, nej.. det finns ju massor av fina saker som börjar på bokstaven S! ;D



Jag funderar om lärare verkligen kan vara riktigt 100. Kolla gärna in min blogg och kommentera mitt inlägg med dina åsikter.



Http://litotes.blogg.se

2008-08-23 @ 21:04:32
URL: http://litotes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0