Jag har fått sommarjobb!!

Det är en galen fågel som härjar i träden utanför mitt fönster. En förrymd papegoja eller en sädesärla som går på något uppåt tjack eller så... Den piper konstant och hela tiden och låter lite som en robot ibland!

Nej, min gårdag!

Jag fick 5 veckors sommarjobb igår! FEM VECKOR! Jag börjar måndagen den 13 juli. Och då har jag hunnit komma hem från London och allt. Så jag ska bli labbråtta. Typ... Men jag kommer kunna allt om det veckra möglet vi har i vår värld skulle man väl kunna säga. :P Men jag är glad, glad, glad och fattig. 63.78:- finns på mitt konto. Och jag är skyldig mamma 160:-. Ajdå.

Kramkalas. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men uppåt tjack är ju inte helt fel ;) Vad kul för dig, grattis! Du är så värd det. Krams

2009-05-07 @ 19:06:10
Postat av: Amanda

Sorry, missade namnet;P Men då kan jag skriva igen hur grymt bra du är^^

2009-05-07 @ 19:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0