Heja Facebook!

För tre minuter sedan avslutade jag en chatt på facebook med min syssling Jonas. Han jobbar med försäkringar i Schweiz och har i skrivande stund 30 grader varmt och sol. Han är 11 år äldre än mig och vi har inte träffats på en sisådär 11-12 år. Vilket betyder att sist vi träffades var han 17 och jag 6, nu är han 28 och jag 17. Det var en trevlig pratstund och han berättade att han höll på att dö av värmeslag och skulle så fort han hade slutat jobbet åka och bada, och jag kontrade med att jag var sjukt avundsjuk och att jag sitter här med kalla tår under duntäcket och önskar att jag hade sommarlov. Då föreslog han att jag skulle flytta utomlands och att Schweiz var ett jättebra land och att jag var mycketmycket välkommen om jag hade vägarna förbi! :)

Nej, tack och lov för facebook som låter mig hålla kontakt med min syssling i Schweiz!

Kramkalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0