Bloggen fyllde år och vädret är kanoners!

Enligt mina beräkningar så var det solsken idag med en temperatur på ca. 20 grader. Men imorgon så brakar sommarlovet lös på riktigt då jag har kommit fram till att det ska bli en sisådär 23 grader och solsolsol! Sen fortsätter det ju in på onsdagen och hela torsdagen innan vi tillslut nårfredagen där temperaturen ligger kvar men molnen samlas ovanför mit huvud här i Alingsås. Ja, tacka mig nu för denna eminenta väderrapport. Men ja, man kan ju inte alltid lita på SMHI...

På fredag kommer Frejsan, det blir filmfilmfilm och mysmysmys. På lördag kommer Elliepie, det blir mysmysmys!
Imorgon ska jag till tandläkaren, mindre mys....

Men igår fyllde bloggen 1 år, så grattis hörru! :D

Kramkalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0