Jag är oerhört duktig och dessutom förbannad på min cykel.

Såhär va, jag fick skjuts hem till pappa (Tack!) för att härifrån ta cykeln till biblioteket och sedan till tandläkaren och vidare till Hemköp ta vägen om Ida och sedan hem och baka kanelbullar. Men mina planer raserades när min cykel har punktering. Det blir lite svårt att både handla och låna böcker utan cykelkorg. Men det löser väl sig, hoppas jag...

Idag har jag förövrigt "bokat" Livmoderhalscancervaccinsprutor, bokat tid för att ta sprutan på ungdomsmottagningen och anmält mig och pappa till handledarkursen på trafikskolan. Duktig Evelina!

På fredag kommer ju Frejsan hem till mig för att se brabrabra filmer hela långa natten, och är det inte en skymf att hon inte har sett varken Pearl Harbor, Dirty Dancing eller RENT? Så bara därför bjuder jag på denna oerhört charmerande bild på mig och henne från en tråkig håltimma i våras. Och jag funderar faktiskt på att skicka iväg den ner till  Spanien så dom vet hur vi ser ut när vi kommer, eller ja, dom vet ju såklart hur jag ser ut och dom har ju träffat Freja en gång förra sommaren. Men, här får dom en uppdaterad bild. Ja, du med för den delen!


Kolla hennes snygga röda iPod! Min är ju gul och om dom gifter sig med varandra och får en ny liten iPod så blir den orange. Bra va? :P

Kramkalas.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Mjukisbyxor och färskpotatis låter som en mysig kombination. Du hade nog en bra midsommar! :-)

2009-06-25 @ 10:44:15
URL: http://www.undersolen.se/
Postat av: Amanda

Jag har inte heller sett Pearl Harbour och RENT... Är jag en dålig människa då..?

2009-06-25 @ 20:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0