Han sjöng bara "Solen I Ögonen" och jag blev ledig!

Jag hade precis skrivit ett hysteriskt interessant inlägg om hur min dag skulle se ut. Men sedan ringde K och sa att jag inte behövde komma på introduktion inför sommarjobbet idag. Så min dag blev helt plötsligt ledig. Men ledig betyder ju inte ligga i soffan och glo på film hela dagen. Nej, det betyder att jag snartsnart ska sätta mig på min skeva röda cykel och börja trampa uppåt, för backe efter backe hem till mamma där jag ska städa mitt rum, tv-rummet, hallen och toaletten. Usch, vilken mysig dag det ska bli. Menmen, imorgon tar jag, Anna, Ida och Ida 8.30 tåget mot Stockholm, hoppar av  i Skövde och tar därifrån bussen mot Karlsborg. Det ska bli så himla mysigt att jag smäller av! :)

Kramkalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0