Det blev inget psykologiprov!

Jo, för jag fick G i idrott, G i psykologi och VG i historia. Min svenskalärare sa att jag skulle "speeda-upp" till hösten, och jag höll med. Det var ju planerat att jag skulle göra psykologiprov idag, men då kom min härliga psykologilärare till mig och sa att jag får G i kursen även om jag inte gör provet, så jag behövde inte göra det. Och jag blev helt salig av lycka, såklart!

Nu sitter jag här och väntar på att Jessica ska ringa, har inte träffat henne sen påsk. :O
Så det ska bli trevligttrevligt, blir väl säkerligen så att vi trampar ner till Hemmakväll och Maxi en sväng.

Kramkalas.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Najsnajs! Kramis

2009-06-09 @ 14:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0