Stackars får, det ska nog bli ordning på dig med...

Fårets tillhörigheter består fortfarande bara av stoppningen, ansiktet och ena örat. Men det ska nog ordna sig det också ska du se! Jag klickade runt, hittade lite bilder. Blev lite känslosam och insåg hur mycket jag saknar sommaren och den där känslan man har när man cyklar hem från skolavslutningen, ligga och steka i solsängen med underbar piggmusik i öronen trots att man egenligen inte orkar, äta frukost på altanen, bara en sån sak. Jag saknar Jessica också, hur vi aldrig kan bestämma oss för vilken film vi ska hyra, så efter en timma i videobutiken har vi bestämt oss för tre filmer och sen slutar det med att vi bara orkar se på en ändå. Kladdkaka, Fab 5 och Felicity efter skolan, Tarragona och Center på bänken vid Bosses, Alfapet... Nej imorgon ska jag smsa och se till att vi hittar på något en dag framöver!

Tror nog att jag ska lägga mig och läsa Notorious, andra boken om Cecily von Ziegesar's Jenny Humphrey från Gossip Girl. Så otroligt ytlig bok men ack så fängslande.

Kramkalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0