Miss Li, BABABABABABA!

Miss Li var typ bäst i hela världen! :)
Vi satt två meter från scenen, jag hade gåshud och ett leende på läpparna i 1 och en halv timma.
Hon avslutade med "Oh Boy" och gjorde "Ba ba ba" som extranummer och vi var glada hela kvällen lång!
Bandmedlemmarna var sjukt snygga, Freja tar saxofonisten och jag gitarristen om vi fick välja. Tyvärr fick vi inte det, men om...

Nu är det 32 dagar kvar till jul.
Jag har börjat känna julmyset som kryper närmare. Och jag gillar det!
Tänk doften av glögg, tänk julgranskulor, gran, glitter, pepparkakor, lussekatter, paket, hemligheter, vitt, rött, brunt, ljus, köttbullar, julmust och skumtomtar!

Kramkalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0