Mandag, 14/7

Det har varit en lugn dag idag.

Kvart over 10 hade jag Spanska med Carmen i en timma pa Win Win.
Sen akte jag hem och gjorde mest ingenting. Tittade lite pa film, lyssnade pa musik.
Vid halv tva akte Helena med Jesper och Susanne till flygplatsen i Biarritz for dom skulle hem till Stockholm.
Jag tittade pa "Flight 29 Down" med Lucas efter som att vi har bestamt att se hela serien, eftersom att dom har den pa DVD, innan jag aker hem till Suecia.

Vid halv 4 akte Clara till en kompis och Lucas akte pa sin surflektion.
Kvar var bara jag, Olatz, Helena och Maite, staderskan.
Jag, H och O tog en promenad ner till Solbes och handlade mat till ikvall. Det blir Arlas Grekiska kyckling mamma.

Browniesarna var alskade igar. Och idag tog Josema med resterna till jobbet och dom sa att dom kunde ata sadant varje dag och funderade pa att anstalla mig som privat bakare. De du!

Nu sitter jag har. Lucas kommer snart hem fran surfen och da ska vi titta pa "Flight 29 Down" som jag lovat honom. Helena ar ute och joggar. Josema jobbar. Clara ar hos en kompis och Olatz tittar pa Baskiska barnprogram.

Josema alskade "Elegi" med Lars Winnerback som han fick lyssna pa igar kvall.
Han tyckte det var sa bra att han funderade pa att ladda ner den. Men jag sa att han kan ta latarna fran min mobil istallet, bara han fixar en USB-kabel.

Jaja, jag ska val ga och passa Olatz en stund.

Puss och Kram.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hello Babe...min lilla gris.



Hör att du har det bra och att du skämmer bort spanjorerna med ditt pyssel.

Fortsätt så, så kanske du får komma tillbaka. ;o)

Gillade dom den grekiska kycklingen? Blev jätte sugen på det jag också.

Igår kväll var vi på Kullavik och levererade Eran gamla TV (från allrummet)och en digitalbox som Johan köpt. Oj, så nöjd han blev!

Mormor och Morfar var med också, som en liten överraskning.

Idag är det mulet, igen! Men det kvittar när man jobbar. 3 dagar kvar...

Nä, nu ringer det...får väl jobba lite.

Älskar dig lilla du!

Massor av kramar från Mamma

2008-07-15 @ 09:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0