Julstök och härliga smetar!

Det är rätt jobbigt att det är julafton om tre dagar. Jag firar ju dessutom två dagar i rad, puss på det. Men det är rätt jobbigt. Iallafall, halv tolv i förmiddags tog jag fram min chokladsmältare ur förrådet under trappan och började smälta vit choklad till mina blåa Mintkyssar. (Som faktiskt torkade och blev rätt normala när allt kom omkring.) Sen när jag ändå var i smältar tagen smälte jag lite mörk choklad och fyllde några formar med det. Sen började jag koka Japansk Knäck.(Världens godaste knäck!!!) Så nu är jag mätt, och rätt trött på godis. Konstigt nog.

Nu ska jag äta kvällsmat, te och rostat bröd. Mums.

Kramkalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0