Jul på Liseberg och pepparkakshus!

Det blev en lugn kväll hemma i soffan med kycklingspett framför "På Spåret".
Jag låter som en gaggig pensionär i sina bästa år.

Jag och Anna tog en sväng förbi Nolhaga och dansade fötterna av oss.
"Jingle Bells" är extremt jobbig, men usch så rolig!!! Mitt under dansen ser jag i ögonvrån hur någon springer emot oss, kramar båda samtidigt och säger "Vad roligt att ni är här!!!". Det var min gamla favoritlärare Krister, sen skrattade han och lät oss fortsätta dansa. :) Senare när jag och Anna hade pulsat... eller ja, gått hem i snön ringer mamma och säger att det går ett rykte på stan om mina och Annas dansvanor. Mamma hade träffat Krister på stan och han hade tyckt "Det var så roligt att dom var där!!!". Det är sånt som förgyller ens dag sådär! :)


Always on top!

Imorgon är det Lucia, så grattis, ehm... Glad Lucia.
Jag och Jess ska bygga pepparkakshus och på eftermiddagen ska vi åka med pappa och Kajsa till "Jul på Liseberg".
Det ska bli så extremt mysigt, hoppas på fint väder och inte hysterisk nederbörd i form av snö.

Kramkalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0