Spackel i skogen

Då sitter jag här igen, tidig morgon, kaffe med mjölk idag.

Gårdagen var bra. Det finns bad things men det bästa var ändå good things.

Saker som störde mig igår.
Folk som byter ämnen när man är mitt uppe i ett annat ämne.
Folk som tror att dom känner folk fast dom knappt vet vad dom heter.
Folk som är lite påträngande och efterhängsna.
Faktumet att man får ont i nacken när man spacklar tak.

Jag spacklade tak hos pappas kompis igår i 4 timmar.
Så nu är jag en bra människa, en snäll sådan.
Träffade också världens sötaste 10-dagars bebis!
Det var för bebisens skull jag spacklade, och hans föräldrars.
Pappa skruvade mest.

Jag insåg dock att trots att ryggen värker var spackling lite som terapi.
Lugnande och rätt roligt. Speciellt när du spacklat en sisådär 300 hål och inser att du bara har hälften kvar!
Och nej, jag var inte inronisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0