Precis som på café...

...smakade cupcakesen igår. Eller det var väl mer muffins, det var ju ingen frosting på.
Det bästa är att det finns ett helt kapitel i boken ägnat åt just "Frosting & Glaze", ärligt talat, jag är i himmelriket.
Igår kväll gick jag och la mig i rimlig tid, måste komma in i min vardagsrytm, och låg och läste recepten i boken. Jag föll direkt för "Mango Coconut Cupcakes" med "Butterscotch frosting" och "Cheesecake Cupcakes" med "Lemon Curd", "Chocolate Surprise Cupcake" skulle inte sitta fel den heller, med en marshmallow gömd inuti (under frostingen).

Men nu, nu sitter jag och slö-surfar, lyssnar på "Stop Rocking The Boat" och "I Wash My Mouth With Soap Before I Go" med Timo Räisänen, kastade även in "Hot'n'Cold" med Katy Perry, du vet "I kissed a girl, and I liked it... - Katy Perry" , i spelningslistan.
Hade tänkt att cykla ner till pappa men inte då, det började just precis spöregna!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

sddfgd

2008-08-20 @ 11:34:59
URL: http://helloeuphoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0