Jag vill inte...

I helgen är det släktträff, mitt i ingenstans som jag nämnt tidigare.
Jag har ett dilemma. Vad f*n tar man på sig? Vägrar klänning en dag som denna då man ska bli granskad uppifrån och ner av samtliga för att sedan få höra den fruktade frasen "Vad stor du har blivit!", det är inget som man säger till en 17 åring, kanske till en 10 åring. Men jag funderar på jeans, som vanligt, blus och mina svarta pumps. Har väl en sisådär 3,5 cm klack och är använda 1 gång, för 15 månader sedan.

Kommentarer
Postat av: Denise

Vill du ha gratis bloggdesign av mig?? Just nu kan du även vinna en ny header. Kolla in på min blogg för mer info. Skulle vara kul att hjälpa till.

/Denise

2008-08-20 @ 12:21:42
URL: http://finastt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0