Hallon on the dancefloor.

Det blev ingen vante igår. Började bara sticka fram och tillbaka, det gick bra det med. Som terapi.

Idag har det varit Detox i min kropp. Till frukost smällde jag i mig jordgubbsfil med banan, kokos, solrosfrön och kanel! Usch vad gott! Sen blev det ett äpple som mellanmål innan middagen som bestod av ceasarsallad (utan kyckling med med några köttbullar!). Nu till kvällsmat tänkte jag att en smoothie skulle sitta fint, så jag plockade fram grekisk yoghurt, lite mjölk, en banan, och frysta hallon. Bara det att hallonen hamnade på köksgolvet och mamma. Hundratals små röda hallonkorn (?) spred sig på en fjärdedel av köksgolvet. Så jäkla typiskt.

Nej, nu ska jag inte skriva längre.
Orden blir bara fel och vrängda när jag skriver.

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0