En lycklig blogg!

Sen var det ju det där med att alla klagar på skolan. I varenda, ja nästan, blogg jag har läst idag har det stått om hur jobbigt det är att skolan ska börja eller har börjat. Jag har insett att det inte är någon idé att klaga, det är ingen som bryr sig ändå. Bara att gilla läget och ta sig igenom det där året som till viss del egentligen inte är så jobbigt.

Jag ska inte skriva något mer om skolan, jag ska inte klaga mer heller, eller... inte här iallafall.
Här ska allt vara frid och fröjd, lycka och glädje med leenden från öra till öra.

Så här lyckligt vill jag att det ska vara här!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha vilken söt bild!

2008-08-20 @ 23:35:08
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0