Vaxduk, yes please!

Usch, usch, usch, usch, usch. Det var inte särskilt roligt att få höra en sån sak. Det satte sig liksom och är svårt att släppa. Jag var helt skakig när jag skulle göra kaffe till mig, mamma och J så snabbkaffepulvret skakade av skeden och ut på köksbänken. Usch.

Så därför, för att lämna all hemsk dramatik så byter vi ämne fort som attan och berättar om något som gör mig så pysselsugen att mitt hjärta spelar fiol och sjunger irländska folksånger!

Passfodral av vaxduk! Jag bara måste, måste, måste sy ett sådant nu under min långa härliga helg! Passfodral för att göra mitt tråkiga vinröda svenska pass lite finare och romantiskt! :P

Kramkalas.

Kommentarer
Postat av: Tania

sv: Haha jaa men som tur är så är kursen äntligen avslutad iaf för min del!

2009-05-19 @ 21:14:59
URL: http://tanialicia.blogg.se/
Postat av: Tania

SV: skönt, hoppas det gick bra :) tack så mycket! Kan ju säga det att det inte är så mkt att hurra för, det är ganska så slitet efter keratinslingor och hårfärgande ;)

2009-05-20 @ 15:52:06
URL: http://tanialicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0