Hello Hello Euphoria Euphoria

10 saker som är bra just nu.

1.     Det är 11 skoldagarkvar tills jag går på sommarlov.
2.     Imorgon ska jag ha mitt allra sista gymnasiespanskaprov.
3.     Det är en och en halv månad kvar till London.
4.     Jag behöver aldrig mer läsa matte om jag inte vill.
5.     Det är söndag idag.
6.     Jag har inte ätit godis på en vecka.
7.     Mitt rum är städat.
8.     Man behöver inte ha godkänt i psykologi för att vidareutbilda sig till det jag vill bli.
9.     Min uppgift i kulturhistorian handlar om "Folkmusik, från 70-talet till idag".
10.   Igår åt jag nog den godaste måltiden jag ätit på mycket, mycket, mycket länge.


10 saker som inte är bra just nu.

1.     Jag ska hinna med 4 prov och 1 inlämning på 11 skoldagar.
2.     Imorgon ska jag ha mitt allra sista gymnasiespanskaprov.
3.     Det är söndag idag.
4.     Den som kom på att man ska läsa psykologi.
5.     Jag har fortfarande inte fått mail från Helena.
6.     Jag har typ inga pengar till London.
7.     Jag har inte gjort det förra psykologiprovet.
8.     Tanken att jag kanske inte kommer klara av att gå ner 10 kg tills våren.
9.     Att jag inte ska äta samma måltid idag som jag åt igår.
10.   Mitt humör.


Kramkalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0