Min kärlek till TUR-mässan!

Det ser ljust ut på min avbytarbänk här hemma. Förkylningen har börjat släppa! Jippie! Örat mår bättre! Jippie! Jag har sovit en hel natt för första gången sen förra veckan! Jippie! Men bäst utav allt här på min avbytarbänk är att jag ser hoppets låga brinna... Ja, jag kanske är såpass pigg tills på söndag att jag kan gå på TUR-mässan med pappa och K! Jag har seriöst längtat i ett halvår efter denna underbara mässa! Och jag har seriöst använt alldeles för många utropstecken i detta inlägget...

Men jag har genom erfarenheter från tidigare år präntat in i skallen att det mesta är gratis på mässor, jag älskar att resa och plockar alltid på mig så mycket broschyrer att axlarna sviker tillslut. Men som grädden på moset och plåster på såren så har jag de senaste två åren suttit utomhus (!!) och ätit lunch när jag har varit på TUR. Så tänk, tänk om jag kunde få 10 plusgrader och strålande solsken! Jag skulle fortfarande gå omkring med bomull i örat för läkaren sa att jag måste skydda det från yttre påverkan. Men, VÅR!!

I <3 TUR-mässan!

Kramkalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0