Romeo, oh Romeo, where the fuck art thou Romeo!?

19.30 på GöteborgsOperan. Det är något speciellt med den byggnaden. Det känns som att man alltid måste vara lite extra fin när man är där inne, det känns mäktigt på något sätt. Men månader av väntan är nu över, äntligen ska jag och bästa Freja få se "Romeo & Julia", från första raden, första parkett.

Men innan dess tar jag 13tåget och gör Göteborg lite roligare tillsammans med Anna. Freja kommer in med 18tåget . Så jag säger "Grattiiiiis Göööööööööööööööööteborg!", för idag har du vår totala uppmärksamhet! :)

Nu ska jag börja göra mig iordning, för vad är väl en dag på sydligare ort? Att jag dessutom är ledig i fyra dagar framåt gör inte saken sämre!

Kramakalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0